Höstrusk

Idag var det riktigt höstväder, blåst, regn och tråkigt. Det var tur att jag fick frukost gäster så man blev lite gladare. Det blev en trevlig stund vid brasan med nybakade scones och kaffe.

Fick tråkigt besked om en vän igår som gjorde de svårt för mig att sova, besked som gjorde att jag gick tillbaka till april 09. Ska detta aldrig ta slut. Jag minns så väl mitt eget besked, chocken som gjorde att det var svårt att smälta beskedet, cancer! Nu är det andra som ska ta in och smälta detta besked. Denna jävla skit sjukdom.

Tillsammans är vi starka, vi ska sitta på toppen av cancerberget som segrare.

För att orka så måste man vara positiv till livet, och det är vi!

Jag älskar livet ♥                 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0