Väntan kan kännas lång ibland!

Varför ska de vara så segt? de blev ingen start med behandling, infektionen har inte läkt ut. det blev ytterligare antibiotika i två veckor och två påsar blod istället. Men nu efter några dagar så känner jag att blodet gör nytta och får väl hoppas att pc också gör det, återstår att se nästa vecka vid ny provtagning.


Jag får försöka att njuta av våren, solen och att ungdomarna snart kommer på besök :-) man får hitta på något som gör att dagarna går, de är mycket man skulle kunna göra här hemma om man bara haft orken. Ibland får man byta soffa till någon annans, ta en kvällsfika hos vänner, och kolla hockey med stor dramatik, HEJA BRYNÄS!!!

I kväll tänkte mannen och jag åka in till staden och se bio och kanske äta en bit mat, får se om orken räcker till båda.

Vill visa den fina tårtan som vi fick av bästa vännerna som sammanförde mig och mannen för 25 år sedan! Hoppas på 25 år till.

Man får vårda de man har och vara de stöd man kan för varandra.
Ha de fint mina vänner :-) Kramis



Kommentarer
Åsa!

Så fint skrivet Marika "Att man ska vårda det man har och vara det stöd man kan för varandra"

Just det där... man kan... tyckte jag mycket om!



Hoppas ni får en fin fredagskväll, själv ska jag se Endre matchen :)



Kramis

2012-03-23 @ 16:03:12
URL: http://bitihopdax.blogspot.com
Marie

Vilken fin tårta! häftigt med 25 års jubileum :)

2012-04-13 @ 11:45:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0