Livet ler mot mig!

Nu får jag skämmas lite för min dåliga uppdatering på bloggen, fick mig en liten blänkare häromdagen, så här kommer lite livstecken från mig.




  • SPAHELGEN I APRIL VAR JÄTTE MYSIG. (jag har underbara bröder som gör att man får skratta)
  • DOTRI HAR KOMMIT HEM FRÅN BARCELONA. (så nu är allt i sin ordning)
  • JOBBET FLYTER PÅ SOM BARA DEN. (jag har trevliga arbetskamrater och en ansvarstagande mentor)
  • FYLLDE 45 ÅR OCH HADE EN SKITROLIG FEST MED GLADA VÄNNER, BRÖDER OCH FAMILJ.
  • BEHANDLINGARNA PÅGÅR FORTFARANDE VARJE VECKA, ÄNDA FRAM TILL MIDSOMMAR.
  • RESULTATET: VÄRDET HAR SJUNKIT FRÅN 8000 TILL 16.
  • HÅRET HAR FALLIT :-(      MEN PERUKEN ÄR SKITFIN :-)
  • OM 14 DAGAR BÄR DET AV TILL STOCKHOLM OCH SVÄGERSKA BESÖK FÖR ATT KÄNNA AV STOCKHOLMS PULSEN VID MARATHON.
  • SEN GÅR RESAN VIDARE MED FYRA UNDERBARA VÄNNER TILL MALLIS!!!!! ( vi ska äta, dricka, sola, bada, skratta, dansa, flamsa och bara njuta av livet)
  • OCH DET BÄSTA AV ALLT!!! MERA RESULTAT: TUMÖRERNA HAR TAGGAT NER OCH DRAGIT SIG TILLBAKA, FINNS INTE LÄNGRE :-)
  • SÅ HOPPET FINNS ALLTID DÄR!

Mitt liv ser ganska ljust ut för tillfället, man lär sig ju som sagt att leva efter sina förutsättningar. Jag hoppas att jag kan visa andra människor att man inte får ge upp, man måste använda det liv man fått till att göra roliga saker också.


Alla har vi våra problem att tampas med, men oftast går det att lösa, iaf att göra dem mindre. Man får aldrig tappa tron på sig själv, man ska alltid tro att man är någon.

Så för att sammanfatta mitt liv just nu så mår jag trots allt fantastiskt bra!!

Ha de bäst mina vänner♥




Kommentarer
Åsa!

Så underbart roligt att höra! Ha det bäst på Mallis nu!

2011-05-15 @ 09:19:59
URL: http://bitihopdax.blogspot.com
Märy

Härligt att höra! Vi ses till sommaren :)

2011-05-17 @ 11:42:58
URL: http://larssonmarie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0