Ja då var det midsommar igen.

Tiden bara springer iväg, hur ska man hinna med den, tiden alltså. Alla bara pratar om vad man ska göra i sommar, sommar är väl det som är nu? eller vad väntar vi på? kanske är det värmen, kanske måste värmen, hettan infinna sig förren det är sommar. Hettan har vi ju haft så varför njöt vi inte mera då, ja den som de visste.
Jag njuter iallafall av varje dag som finns i mitt liv, jag njuter att jag varit på mallis med underbara vänner, vilket var en fantastisk resa, så mycket skratt och rosé på fyra dagar, sol, regn och bilfärdar på kurviga vägar med en enastående chaffis.
snacka om grönska
Vilka balla brudar, ett gott skratt förlänger livet, jisses va gamla vi ska bli.
Det har även blivit ett litet besök i kyrkan, man är ju gudmor och måste ta sitt ansvar, fina sofias konfirmation.
Försöker även klämma in ett litet restaurang besök när andan faller på och tillfälle ges, fick även en liten guidad
tur av lillebror i visby stad.finaste vännen och härliga lillebror har skådespel i botaniskan.


Jag är extra glad nu för i torsdags fick jag min sista behandling, dr säger ett sommaruppehåll men jag hoppas på livslångt uppehåll, ja ja vilket som men de ska bli skönt att slippa lassis två dagar i veckan, roligare kan man ha det.

Snart är det sem någon vecka och då bär det av till Vilnius i Litauen för några dagar med goda vänner. Ska bli spännande att se ett grannland och vara lite kulturell.

Nu är alla snart hemma och fullt i kåken igen, det känns skönt fast det ibland blir lite tjafs. Brysselkexet kommer om drygt en vecka för att stanna några veckor, trevligt trevligt.

Ungarna är i full gång med sina sommarjobb, gustav i bodi och elin på hemse, har nog fått mammas arbetsmoral :-)
Jag njuter av mitt jobb i stan och jag njuter av livet, jag ska njuta av sommaren och jag ska glädjas av min familj.
Kramar från mig till er, hoppas ni alla får en skön sommar.♥


Kommentarer
Susann Bolund

Goddag! vad trevlig dina inlägg verkar vara. kommer definitivt läsa igen! (: Ha en rolig helg =P

2011-06-29 @ 15:50:12
URL: http://jade.se/reseerbjudanden


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0