Jul jul strålande...... jag hoppas de i alla fall.

Dax för uppdatering, tiden går så fort att jag inte hinner med att blogga...
Lite har ju hänt sedan sist, just nu så är det åt helvete med allt känns de som, jag är så himla TRÖTT TRÖTT TRÖTT  på att inte få vara 100%, alltid nåt som gör att jag dippar över, o just nu är de en sån dipp. Har plågats hela hösten av feber, typ var tredje dag, molande värk i mellangärde och rygg, knaprat dikoflenak så magen balla ur och nu är det alvedon som gäller. Det är mitt rör i gallan som spökar, som tar en jävla massa energi.
Sagt och gjort en planerad op för att göra helgerna härliga med mina ungdomar som kommer hem, dax för "sotning" av röret.
Får gå igenom samma procedursom tidigare innan operation, gastroskopi (som ju är så himla härligt) fastande från kl 24 hibiskrub i mängder och de sista.... en slurk matolja i hissen (två medicinkoppar) tror ni man kväljer?? sen en massa trevliga o snälla människor på op bordet (tur de iaf) sen vaknar man upp halv groggy med syrgasmask nålar i händer o armar, och man vill bara jubla att man lyckades ännu en gång vakna efter narkos! Man börjar se framåt igen, nu ska jag bli bra..... men de e då som dr Hippen kommer med rolig information, vi lyckades inte komma ner... va då inte lyckades, du har ju gjort de så många gånger under två år, något sitter i vägen, något sitter i vägen, de ekar i mitt huvud, och han vet inte va de kan vara, men jag ringer dig säger han, för nu måste vi gå vidare med utredning.... igen, nähä konstigt när de gäller mig, är jag förvånad? inte då, BARA jävligt trött, besviken, ledsen, arg, frustrerad, men jag har bestämt mig de här ska bli den bästa julen någonsin i mitt hem och jag tror att alla de mina hjälper till, jag tänker själv bestämma vem jag ska umgås med och hur länge, jag gör precis som jag vill.



Välkommen hem mina barn här ska de firas jul


Återkommer senare!!!


Kommentarer
Åsa!

Så motigt Marika! Hoppas ändå att du får njuta av julen tillsammans med dina nära o kära! / Kram Åsa

2011-12-23 @ 15:39:58
URL: http://bitihopdax.blogspot.com
Anna T

Usch, förstår att det är frustrerande :/.

Men jag hoppas du får en grym jul där du kan fokusera på annat och att allt går smidigt och bra när det är dax för det!

Kram

2011-12-23 @ 16:57:54
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Kicki

Hoppas att julen nu varit precis så bra som du hade bestämt att den skulle bli!! Kram på dig =)

2011-12-26 @ 22:56:10
URL: http://minatankaromtillvaron.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0